Har snackat med dem nu. Ibland undrar jag hur korkade de är! På deras sida skriver de att man ska kontakta det ställe man hämtat ut godset på när man reklamerar gods. Så jag ringde dit o blev otrevligt bemött varpå han sa att jag skulle ringa den bussgodscentralen godset lämnades in på? Jag frågade då varför i ****** de skriver på sin sida att man ska kontakta dem man hämtat ut godset i från o fick till svar: Det är för att vi ska säga till att ni ska ringa till den centralen godset skickats från
.
Jaja jag ringde dit o fick prata med en mkt trevlig dam som sa att hon skulle hjälpa mig om jag bara tog bild på listen fyllde i blanketten o tog reda på vad reparationen skulle kosta.
Så min fråga är: Vet nån någon i Stockholmstrackten som kan fixa till listen? Har googlat lite o varit inne på USAbil för o hitta länkar man jag hitta inget
.
Tacksam för hjälp! Ursäkta längden på inlägget men jag kände att det behövde komma fram!
Mvh Micke