Aktuellt datum och tid: 28 mar 2024, 17:07



Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 01:13 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 13 jan 2010, 21:34
Inlägg: 336
Måste skriva av mej lite!!
Ja börjar från början!! flickvännen va otrogen en gång när vi vart ilag i ca: två år med en polare till mej som hon dessutom tyckte va ett svin för att han va en player!!!
Men ja kom på dom och ja förlät henne och de funka några år och vi bestämmde oss för att skaffa barn, vi försökte i 3 år och de ända vi fick va 2 missfall!!
Ja är maskinist och fick ligga ute på jobb strax där efter, och en dag när ja kom hem hade hon packat och sa att hon skulle flytta!!!
Två månader kom hon tillbacka och sa allt va ett misstag och ville komma tillbaka men ja ville inte men efter många om och men så kom vi överens om att bli kk:s och träffas 2ggr innan ja drar till usa i 1,5 månad.
en kväll när ja sitter på balkongen på hotellet så ringer hon och säger att hon är gravid och ja är pappa till barnet!!!
De finns ingen chans att de är någon annan far till barnet och ja blir överlycklig!!!, för ja ville ha barn!!
frid och fröjd ett par månader, hon flyttade tillbaka och blev tjock...
Lilleman kom och blev 3 månder innan ja fick reda på att han inte va min och att de va sommma idiot som hon hade dejtat tidigare som va far!!! men hon lovade dyrt och heligt att han ville inte ha med lilleman att göra och ville inte ha med honom att göra så på nått vis så tog ja detta och blev "pappa".
M en ja åkte och jobbade söndag kväll till fredag kväll och trodde dom väntade på mej och tog min "papproll" på allvar.

Lilleman va över ett år när ja fick reda på att hon träffat "den riktiga pappan" regelbundet under veckorna och de va hon som hade uppmanat honom till att göra de!! (han är dömnd för att ha spöat upp sin 17åriga flickvän så hon hamnade på sjukhus)
När ja fick reda på detta så sa ja att de fick vara nog och dom flyttade!!
La gjorde inget annat än att sitta hemma och tycka synd om mej själv i 2 månader och drack öl sen första helgen fick ja med mej en 17åring hem(13 års skillnad och extrem ångest) men en arbetskamrat sa att de va bara att nujta och efter långt övervägande så tyckte ja att han har nog rätt, och bestämde en andra dejt via sms och 30 sekunder senare ringer exet och säger att hon är gravid och återigen lovar hon att de inte finns nån anna som är far till barnet!!!

Men ja tror inte på henne men innerst inne hoppas man ju eftersom gjort ett test som visat att ja inte kan få barn!!!!!
Men tänk om!!!?
Jätte glad!!!
komer hem från jobbet och får reda på att man är en av tre kandidater!!!

WAHT THE FUCK När faaan vänder de???


Jävla fruntimer!!! Ja ska bli bög!!!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 07:36 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 18 okt 2011, 12:43
Inlägg: 274
Ort: Veddige
Villken historia dett avar.

Jag hade nog varit förbannad och gjort ett faderskapstest.
Då har man svart på vitt.

Du ska inte öla ner dig fast det är ju smaskens med öl.
Ingen ångest för att du träffa andra eller är ni ihop?


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 09:02 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 19 sep 2010, 13:05
Inlägg: 615
Ort: Stockholm
Vilket jäkla trassel. Den där bruden verkar ju lite skrubbad.
Om jag var du så hade jag hållt mig så långt borta från henne som det bara går.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 09:22 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 28 apr 2011, 19:37
Inlägg: 3332
Ort: Norrtelje
Ojojoj! Låter som att du är FÖR snäll, inte så så att du ska puckla på utan ställa dom där jävla kraven, som om man ska behöva det........
Se till först att det är DITT barn om du vill ha barn....
Fixa vårdnad om barnet då å SPOLA BRUDEN........
Det finns trevliga brudar åsså


Det där jag skall bli bög har nog alla snubbar tänkt en miljon gånger om dom bråkat med brudar :D


Din käre DR. Phil

_________________
four doors no waiting


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 09:46 
Offline

Blev medlem: 26 jun 2011, 21:21
Inlägg: 200
Min spontana reaktion är att det inte finns någon som varit med om något i närheten av din berättelse som skulle uppmana dig att fortsätta lägga ner tid på den kvinnan. En neverending story som kommer driva dig till vansinne. Ett förhållande eller riktig vänskap för den delen bygger väl på att man litar på varandra. Om hon kan ljuga om sådana viktiga saker som faderskap, och flera gånger dessutom så kommer du aldrig att veta om någonting hon säger är sant. Personligen skulle jag säga att det är bättre att bryta upp och må taskigt ett tag, än att gå på smäll efter smäll för att tvingas att bryta upp förhållandet ändå efter ett par bortkastade år som aldrig kan tas igen, och med ett självförtroende som är kört i botten. Men du styr ditt eget öde och hur du än gör så hoppas jag att det blir bättre.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 11:14 
Offline

Blev medlem: 10 dec 2009, 12:51
Inlägg: 2041
Ort: Haninge
Hua, vilken jäkla mardröm, vet ungefär hur det känns, man blir helt jäkla knäckt & det vet tjejen så hon kan behandla en hur hon vill.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 14:36 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 13 jan 2010, 21:34
Inlägg: 336
Första ultraljudet idag!! Hon ju gravid iaf men med vem???
Räknar man på tiden dom satte så stämmer det att vi bodde tillsammans men ja ligger ju ute på jobb hela veckorna så mna vet ju aldrig!!
Men hon står fast vid att hon inte vart med någon annan den här gången!!
Så ikväll ska ja trösta mej med ett par kalla och en söt liten 18åring!!
Vin kvinnor och sång A mans ruin!!!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 15:31 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 28 sep 2011, 12:31
Inlägg: 437
Ort: Trollhättan
Ta det lungt med 18 åringen bara . så du inte sätter på ugnen ina ;)

Tråkig historia . Men som övriga säger här Faderskaps test + kolla upp ungen i magen med - "Vem som gjort vad"
Om du inte är skyldig eller att det går åt fanders med den blivande . flytta i sär och klipp kontakten . Men det e bara min åsikt

Ta det lungt med ölen bara.

Eller så skiter du i ölen och kommer på chevaträffen i morgon :D


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Fruntimer!!!
InläggPostat: 18 maj 2012, 22:30 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 22 apr 2011, 23:26
Inlägg: 723
Ort: Värmland
Fy fan va för jävligt,skulle dö om jag fick reda på att min lille gosse som jag håller högst av allt som finns inte inte skulle vara min,vete tusan hur man skulle reagera då ,när man ändå tagit dom till sej och sedan får höra något sånt


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Theme designed by stylerbb.net & programy © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2009
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]