Aktuellt datum och tid: 28 apr 2024, 16:05



Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vem är jag? Och vem är du? :)
InläggPostat: 02 jun 2013, 20:42 
Offline

Blev medlem: 01 jun 2013, 18:41
Inlägg: 1
Tjäääna som dom säger på klubb bärs, tycker att det är så opersonligt att börja att kladda i ett forum utan presenterat sig, så jag knopar ihop en story om mig själv.

Jocke "Svinto" heter/kallas jag för. Är sköna 30år till hösten och lever Svensson liv i Guds rövhål Oskarshamn med Sambo och snart 4 små raggare (om pappsen får bestämma)
Är helt ny på detta forum samt är en riktig gröngöling på Amerikanska bilar. Kan en del men min kunskap är inte hög men men...
Fick igång mitt intresse för dessa bilar då jag en gång i tiden bodde i Sunne/Värmland men det är snart 10 år sen jag landad i rövhålet Oskarshamn igen.
Intresset kommer självklart från min Far Thomas "Tjabo" Johansson som idag bor i Karlskoga och har för tillfället ingen bil men har haft en drös med bilar, allt från Impala 58 sport cupe till gamla sletna amazoner.
Har själv aldrig ägt en bil men har varit med i svängen endå. Intresset var ett faktum efter man åkt med både FBK:n och DUS:en uppe i Sunne.
Idag jagar jag efter en Impala 60 4D Stolpe! Inte den vanligaste man vill ha men den duger som första bil :)
Är inte mycket för orginalare utan customs och pilsnerpråmar det fäster jag min blick på, självfallet om det kommer en orginalare med lite custom (stora kromade fälgar samt sänkt) då dreglar man kanske lite extra.

Snabb kort ointressant presentation, ungefär som ett CV till arbetsförnedringen. Men som Sagt nu vet ni om varför jag ställer 1000 frågor om allt ;)

Så detta är jag men vem är du? ;)

//SvinTo


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Vem är jag? Och vem är du? :)
InläggPostat: 02 jun 2013, 22:47 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 13 mar 2011, 23:49
Inlägg: 1128
Välkommen, gröngöling eller inte. De problem du stöter på löser sej alltid och det reder du nog ut utan större problem.
60 4dr stolpe är en go vagn men snygg taklinje.
Får hoppas du hittar den bil du söker efter :)

/ K


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Theme designed by stylerbb.net & programy © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2009
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]