Att skejta är så jävla roligt! Vet inte men man ledsnar aldrig på det . Jag lider verkligen med dig att du inte kan åka längre
Precis som du säger så fanns det ju inga platser när vi var yngre. Utan det var nån som hade spikat ihop nån vändramp på gården som man åkte i. Men nu ploppar det ju fan upp över allt ställen att åka. på. Så snorungarna fattar inte hur bra dom har det nu
Resan som vi gjorde va så jävla grym. Vi var fan över allt i från LA till SF. Vi besökte alla kända Fabriken som Santa Cruz,Indipendent,Thrasher Mag,Vans,Thunder, Var hemma hos Bucky Lasek,Träffade massa andra proffs, fick sjukt mycket prylar på alla ställen samt träffade mycket nya vänner. Vi gjorde också så att vi letade efter Pooler på folks baksidor på husen som vi sen hoppade in och åkte i.(inget jag rekommenderar) Det som är tråkigt med USA är att landet är så jävla stort och att det tar sån tid att åka i mellan alla schyssta ställen.
Översta bilden på mig är tagen i Venicebeach som var en av topp 3 parkerna . En annan bra park var Lake Cunningham som den andra bilden är ifrån . Den bilden hamnade även på Framsidan på en tidning som är tagen inåt i den stora Pipen . Den var parken sjukt jävla rolig men allt är jävligt stort och djupt, En vanlig Pool är som en vanlig Vert ramp här hemma typ med mycket vert i. Man börjar å bli gammal vet du

.Se bilden

'
Sen några bilder ifrån den stora pipen som var så jävla stor

Sen sista bild på polaren Johnny som jag själv tagit som jag är nöjd över.. Har sjukt mycket bilder men det kanske är fel forum för det här

Kul att vi har fler intressen än bara bilarna