Sjätte i Sjätte, Sveriges nationaldag, igår fick jag mina framdäck så bilen numera kunde framföras lagligt (mindre skäll om man blir stoppad av farbror blå)

hon blev lägre fram, gick från 225/60 till 225/50... hehe nästa gång blir det nog 205/55 iställe

Så tog den på en tre timmars tur typ, handlade lite saker för jag skulle dra lite el, då jag märkt att min nya stereo stängde av sig när man drog på över volym 17, så efter man legat upp och ner och petat bland kablarna så såg jag att den tog strömmen till stereon från säkringsboxen, värdelöst med tanke på strömtappet, så jag drog en ny kabel, avsäkrad och efter det hade både stereon bättre ström (kunde lätt spela upp till 30) och mätarna blinkade inte längre när man spelade musik
Samt var och köpte en ny verktygslåda och en förvaringslåda för mina reservdelar (man vet ju aldrig när och hur någon kan behöva) har extra generator, fördelarlock, rotor, brytarspetsar, kondensator osv) sen tog jag bort mina gamla svarta klistermärken och smetade dit mina nya vita, blev finemang!

sen skruvade jag även ur mina gamla mattor baktill, dom hade gjort sitt och var riktigt äckliga (två års supande och fötter med smut, spill och annat) så fixade ihop ett par nya, kommer sitta som en smäck!
hon är fin på avstånd när hon är nytvättad!

Verktygslåda, tvätthink, reservdelar, komplett bachosats, låda med alla oljor och dunk man kan behöva...

Rena och fräscha va...

Yuck!

gick åt ett gäng buntband för att få ihop dom

Tyckte dom blev ganska fina

Mina tre favoriter

Rock N Roll!