Aktuellt datum och tid: 06 maj 2024, 14:14



Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: chevy impala 65 2dr ht till salu
InläggPostat: 11 jan 2012, 17:36 
Offline

Blev medlem: 24 maj 2011, 11:53
Inlägg: 15
jo de är dåligt med ordning i garaget jag skulle behöva en storstädning snarast ;)

de stämmer de du säger de är gjutna hörn orginal märkte jag idag för jag har nämligen varit på ett företag i luleå som heter motormetropolen och sökt delar
finns nå sinnessjukt med delar där men man får leta själv och de är allt huller om buller så de är inte så lätt att hitta någonting men jag hittade ett hörn som var lackerat och såg även att de var gjutet så där lärde man sig nå nytt idag
finns risk att mitt är lämnat in på kromning också och därför de ser ut som de gör

funderar om jag ska ha kvar kromet eller om de kanske går lackera över dock brukar ju inte krom vara nån höjdare att lackera på då de är svårt att få de att sitta fast

jag kan även haft en jävla tur idag men jag låter de vara osagt ännu men jag hittade nämligen en komplett framrutelist från en 66a chevelle i fint skick för 200 kr och nu sitter jag och söker på nätet efter info om den möjligen kan passa
ligger nån på den infon här skulle jag uppskatta om nån kunde dela med sig av den annars får jag väl se i morgon då jag åker upp till garaget


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: chevy impala 65 2dr ht till salu
InläggPostat: 11 jan 2012, 22:01 
Offline

Blev medlem: 24 maj 2011, 11:53
Inlägg: 15
listen från chevell 66an kommer inte passa tyvär så de är bara sätta ut den på blocket och hoppas att nån annan behöver den lika mycket som jag själv behöver en som passar


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Theme designed by stylerbb.net & programy © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2009
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]