Insåg just att det var våldslänge sen jag var inne här, har varit fullt upp

För att sammanfatta det hela litegrann;
Bilen besiktades dagen efter jag senast postade här, och gick igenom med blankt papper

Bes-gubben var som ett barn på julafton när jag kom dit, och skrattade gott när han hittade en av mina hylsor som hade råkat bli kvar på en mutter under genomslagsgummit fram
Sen spenderade jag 2 kvällar/nätter med att bygga ihop nåt halvprivisoriskt ljud i bilen, blev 4st 6,5" midbasar och 2 horndiskanter i hatthyllan, med hanns inte med

kom hem från garaget vid 5 fredag morgon och vid 7 skulle vi åka mot Falun på student

Så var bara ta en snabbdusch och packa en väska med lite kläder och alkohol, sova typ en halvtimme och sen bar det iväg.
Så målet med att hinna klart klarades
Sen dess har den rullat, rullat och rullat lite till, har nog hunnit med uppåt 650 mil nu sen 15e Juni, alltså två månader
Har varit på summer meet, Classic car week, hos släktingar i Småland och en massa småträffar

Nu senast när jag var på hamnträff i Trosa så började den bluddra och ha sig, har varit lite orolig ibland förut med, men nu ville den inte sluta.., så har stått i ca 2 veckor nu i väntan på att jag ska se över den, avtar att det är brytarna som blivit lite slitna, dom är nog varken kollade eller justerade sen 80 talet skulle jag gissa
Vill passa på att tacka alla för att ni följt mitt projekt hittills, och fortsätt gärna och kommentera, för än är den inte klar, ska renovera motorn, renovera inredningen och lacka om den igen, lite seriöst denna gång

Lägger in lite bilder från mobilen senare, sitter på jobbdatorn just nu