black66 skrev:
Ja, det är ju en blandning av beundran och avundsjuka som man känner inför dessa "mästerverk". Jag medger att jag inte skulle tacka nej till någon av bilarna på bilderna men inser samtidigt att jag knappt skulle tordas åka av garageuppfarten med dem. Man frågar sig : Hur f-n hinner dom? Hur har dom råd? 67:ans ( som det ser ut ) helkromade framvagn kan inte varit billig.Det är ju inte direkt Biltemaprylar som används.
// C
Jo man får lite perspektiv.
Det är samma sak med mig...Hur kul skulle man ha med en bil som man inte vågar använda?
Samtidigt så ska man veta att i ganska många utav fallen så handlar det om vem som har störst plånbok, visst kan dom skruva och är säkerligen väldigt duktiga på det men mycket utav jobben lejs bort till firmor eller personer som är proffs på dom tjänster som dom utför.
Hur dom hinner, ja jag vet inte...Vissa utav bilarna har ju tagit många år att få ihop, andra snabbare.
Tror att det beror dels på plånbokens storlek och dels på motivationen/passionen, det är en livsstil och för dom flesta utav dom så går nog det mesta utav tiden till att vara i garaget.
En "framvagn" tror jag att du skulle få kromat för ca: 8-10.000:-