http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreserv ... jus-42600/Där har du en sats komplett med kablar och allt, om du inte har en fin tång för att pressa egna kontakter.
30= Till batteri via säkringen
85= Till jord (kaross)
86= Styrkabel, när det blir ström på den här så kommer relät dra.
87= Till lamporna
Om det ser ut lika som på 58an så kommer kablarna via torpedväggen, följer innerskärmen och går fram till kylar-ramen, sen vidare till respektive framljus.
Jag valde att skruva fast reläerna på innerskärmen.
Klipp av kablarna till hel och halvljus på ett lämpligt ställe och koppla den kablen som kommer från torpedväggen in på stift 86.
Den andra änden av kabeln som du klippt av monterar du på stift 87.
85 - jordar du i karossen och den röda kabeln med säkring går in på stift 30.
När du har gjort det så har du minskat belastningen på ljusomkopplaren rejält.
Ett relä drar bara omkring 0.15-0.2 ampere =)