GURRA skrev:
Hej
Tack för länkarna,,
OK, ja 2500:- är en mer acceptabel summa för snäcka & frakt.
Blir nog en likadan som din med Quick rotation, alt en AGR 292117 ? om jag hittar nån med bra fraktpris?
Har tittat på ett par här i Sverige & de ska ha 4995 resp 5880 för en ny AGR + inrikes frakt,,
Tycker de är mycket påslag/vinst för nått som kostar de halva på ebay man förstår att de svenska firmorna lär ha lite förtjänst men detta nästan dubbla sved när man såg priserna på ebay...
// Gustav
¨
Det var så lite så...
Ja det tyckte jag med, spec när det tog strax över en vecka från USA och hem...
http://www.ebay.com/itm/AGR-Performance ... 7b&vxp=mtrhär har du med bra fraktpris, ca 54 dollar, dock får du betala import charges och sånt vid köp, men då har du den hemma, tullad och klar för runt 4k...
Mjo svenska säljare vet att dom kan ta betalt, lätt 100% påslag på priset mot inköpspris, därför jag köper sakerna själv direkt från USA istället för att betala det dubbla här i Sverige, för exakt samma saker..

Som kylaren jag nyss köpte 3raders alu kylare med oljekylare för växellådan, ligger på en 3k+ samt ett par hundringar i frakt här hemma, medans jag fick hem den för totalt 1500 från usa på en vecka, utkörd till dörren här hemma!
hoppas du hittar en styrservo du vill ha, det är guld att ha, min impala är trevlig att köra, fast inte utan styrservo.. :/