Igår blev det officiellt vår för min del, hämtade ut kärleken från en fem månaders lång vilan i ett garage, glad hon blev

ett nytt batteri senare så startade hon på tredje varvet, och gick hur fint som helst

Sen blev det vidare till Härad, typ för att hämta tjejpolarns nyinköpta (tyvärr!) Chrysler Newport 66 (hon som sagt hon velat ha impala i evigheter, suck)
här står den och blir ompysslad av en viss lars, bromscylindern läckte lite.. samt fått en service...

fanns flera fina bilar utanför garaget

I strängnäs och letar efter en Jetmack som inte existerade längre, var tvungen att ta en bild helt enkelt...

På annat ställe i strängnäs, när vi precis fått reda på att JET inte finns längre, utan vi fick ta Q-star för soppan var typ slut i båda bilarna..

Cheva VS Chrysler, visst vinner chevan utan tvekan?

Inte för det direkt syns på bild, men behövde ta en bild, hennes nya bil saknade tydligen fungerande värmepaket så hon fick köra med vintervantar och filt över sig, askul!

Nästan tillbaka i Södertälje, snacka om kärlek, nervevat, bra musik, solen skiner bakom en, vår... och köra IMPALA, så man får gåshud bara av tanken, igen

Tyckte det lyste så fint om impala märket på handsfackluckan, samt blev en bra bild

Senare på kvällen när det var dött på klubben då man hade vakten så bestämde vi oss för att besöka sthlm, fyra jänkare och en limo-merca så åkte vi till Sveavägen, jag körde min bil medans fem polare fick hinka bira och skråla till musik

Detta var iallafall min dag, kom hem vid 0630, efter allt och klev upp 10:58 igår, så lite trötter!