Så en liten uppdatering vad som har hänt med bilen.
har ju äntligen fått flytta hem igen så nu har man fått ett väldigt behagligt avstånd till garaget, så jag är ute där och grejar nästan varje kväll när pojken och sambon har lagt sig

Har bytt till en cpp 500 snäcka med ny servopump, slangar och alla styrleder hjälpstyrarm m.m. så nu är fan allt nytt

polarn kom och hjälpte mig att hänga ut spisen för lite förbättringar.

det blev ny vassare kam, ett par #041 toppar med rostfria ventiler , vattenpump lyftare och lite annat skit

sen började jag att bygga ett fäste för kompressorn till luftfjädringen, kollade runt lite på internet efter någon som gjort det på en CSB och hittade en bra bild så jag gjorde lika dant.

var så jävla nöjd med att allt linade upp så fint och hittade en perfekt rem m.m. tills jag tänkte att detta kan nog inte funka, så jag gick över till grannen och kollade på hans 59 och mätte lite och kom fram till att skiten tar i övre länkarmen.
så det var bara att börja om

fästet är klart men jag hade ingen bild på det

sen fick jag monterat en ny kardan med en slipyoke och ett stödlager i alu/polyuretan
men nu är motorn tillbaks i bilen och allt har funkat bra det jag har hunnit prova iaf