Som det ser ut nu så kommer mina nya framfälgar på fredag om jag har tur, men då bakaxeln trycker olja igen så åker hon inte ut något mer för iår.
Möter upp killen jag köpt nya axeln av nu till helgen i tierp så är det bara sätta igång sen med bytet. Känns som att hösten kommer tidigt.
Och min andra ögonsten, pendlarbilen, har jag hämtat ut från plåtverkstaden nu.
Vart så himla fint så det kändes som om jag blev nykär igen hehe.
Har fått låna polarns e63 amg under reptiden så har inte klagat direkt..
Och mitt försäkringsbolag har tagit upp en tvist emot åkeriet som är vållande så nu slipper jag kriga vidare med det också, och idag ska beslutet komma grundat på enbart mina uppgifter då dom har vägrat svara sitt försäkringsbolag på x antal veckor.
(Chauffören erkänner men hans chefer är inte lika intresserade av att ta tag i problemet)
Så som present till mig själv att den e klar så har jag beställt massa nya dioder jag ska borra in i sidorören.
Åter till 59an..
Ja just, mina tuthorn ligger på ica redo att hämtas ut ikväll också.

Och så ska jag beställa kickpaneler med högtalare färdiga och börjat fundera på hur jag ska bygga in högtalarna som ska sitta under soffan eller nått sånt.
Har köpt nytt slutsteg också så jag kan ha två st steg på alla högtalare och ett på baslådan.
Måste bygga om högtalaren som ska sitta i brädan fram också eftersom passformen sög.