Tänkte sälja bilen.
327" ( edelbrock 1406 och ignitor 2 )
Th350
Styr, broms servo
Air Ride
Dragkrok
Grant flake ratt ( original finns kvar )
Supreme med White Wall ( original med kapslar finns kvar )
Slip Yoke med Heavy Duty lager
Diffad bakaxel
slipad plåtren och grundad men hagmans ca primer, slipgrund och därefter lackerad i originalkulören Roman Red, skärmkanter bak är bytta på båda sidor
har vart ramlyft och ramen är galvad
Nya delar som är bytta, gummilister, matta, sätesklädsel, allt gummi i chassi, bromsar, kylare, bromsledningar, bränsleledning, heavy duty stödlager, knutkors, stötdämpare, lås, backspeglar, cabb, cabbkolvar, cabbslangar, cabbmotor, cabbsäck, spiklister till cabben, hockeyklubborna, listen på bagaget, emblem bagaget... säkerligen något mer som jag glömt...
Har även 2st nya antenner till bakskärmarna, nytt plåtskruvskitt, stänkskydd till övre länkarmarna i motorrummet
Bilen går som den ska, stod i 40minuters köer på ccw i sommras när det var som varmast... inga kokningar, inga konstigheter utan den går som den ska
Dubbla lufttankar, en under vardera framskärm, kompressorn sitter i motorrummet, bagaget är fritt till, baslåda, steg, öllådor osv osv
FBSS system, dock är det klena slangar så det tar tid, kan skicka med 10mm slang vid intresse
Bessad UA i sommras
Anledningen till försäljning är att jag saknar min gamla 65'a så jag bara måste ha en sådan igen
Kan ta en 65'a cab i inbyte + pengar, alt en bil för max 100-120 + pengar
Pris 320.000:-