Christian-L skrev:
Ja mer likt orginal får man då det aldrig

så det känns som ett ok sätt.
Hahahha det var inte lite felvisade

Som jag skrev här i ett tidigare meddelande så 150kr inklusive frakt bara pma adress och namn till mig så skickar jag info för betalning och lägger på ett brev.
Det är ett jäkla pillandes att få ut instrumenhuset svårt att förklara alla ställen det sitter fast i, jag har inte ens skruvat tillbaks allt det sitter i för att det var så jobbigt att skruva ur det, så nu är det mycket lättare och allt sitter ändå fast.

Du får lägga dig och kolla under instrumenbrädan med en ficklampa

mvh
Så länge hastighetsmätaren visar hyffsat okey så är det bra, och ju mer likt orginal desto schysstare, så sättet du gjort det på är grymt
Nää den gör ju inte det, kör jag på 90km/h etiketten så kör jag knappa 80 så känns som dags och göra något åt det

haha! =)
tänkte om du ändå kan trycka upp nya skalor, du skulle inte kunna fixa en skala i vitt på svart bakgrund? för jag antar du har enbart utskuret i vitt utan bakgrund på dina skalor? tänkte så man slipper "skrubba" bort det gamla och ev måla om som du gjorde, verkar enklare att bara klistra en dekal över allt och sen åka
Hmm, jaa får väl göra det, har ändå lite annat fix jag ska göra där undertill så

tänkte kolla med dig som haft isär sakerna, kan man enbart få bort plastglaset framför mätarhuset eller måste man ha ner det hela?
Mvh Andreaz