Liten uppdatering såhär en fredagsmorgon

Bilen rullar varje dag till-från jobbet (6,5mil), livet kunde inte vara bättre

Bytte ju från MPH till KMH mätare för någon vecka sen, resultatet blev perfekt
uppmätt med GPS och hastigheterna stämmer, dock körs min bil inte snabbare än 80, men 90 är riktmärket jag gick efter, diffade lite då jag fick ha 90km/h på 60mp/h, som egentligen ska vara 100km/h

Undrar hur många varv mätaren har gått runt, den visade ca 99000miles när den köptes 30 april

Är innehavare av personliga regskyltar, som används lite då och då, oftast på långresor men även när man känner för man vill synas lite mer än annars

Dock hade jag bara stora hemma så efter ett samtal till transportstyrelsen så kopplades min beteckning till impalan och skyltar beställdes, och igår torsdag så ramlade det hem ett litet paket

Skyltarna monterades ganska direkt (innan jag åkte till jobbet)

tyckte det blev schysst baktill, en impala röv är en underbar syn!

En underbar syn en fredagsmorgon när man klivit på helg efter en 50timmars arbetsvecka

Nu är det iallafall helg, chaffis erbjöd sig att styra lite impala så ikväll blir det crusing i sthlm, hederliga gamla svea och lite annat, kanske ses om nån dyker in!

sen imorgon lördag är det våran Höstfest på Southern Streeters i Södertälje, dyk upp vettja, dubbla band spelar och biran är kall och god! parkering för jänkare finnes!